Obsługa klienta
1.Usługi
a. Raty
W naszym salonie oferujemy systemy ratalne. Mogą Państwo skorzystać z usług banku: Santander Consumer Bank S.A.

Santander Bank
www.santanderconsumer.pl

b. Transport
I. Usługa transportu oferowana przez Wooden House:
- przy zamówieniu powyżej kwoty 2 tyś. zł transport bezpłatny w obrębie 10km od salonu (pozagranicą 3 zł za 1km);
- zamówienie poniżej kwoty 2 tyś. zł transport płatny przez Klienta (lub odbiór własny).
II. Odbiór osobisty: od poniedziałku do piątku między 10-19 z magazynu mieszczącego się naBielanach Wrocławskich (podczas odbioru własnego potrzebne są dwie osoby).

Meble, oferowane przez firmę Wooden House, są dostarczane w dni robocze w godzinach 10:00-14:00 oraz 15:00-18:00, a także w soboty między godz. 10:00 a 14:00. Za dostawę mebli uważa się dostarczenie mebli pod wskazany adres tzn. pod blok lub posesję. Wniesienie mebli jest sprawą umowną między kierowcą a Kupującym (SPRZEDAWCA nie opłaca wniesienia towaru). Ryzyko niemożności wniesienia mebli bezpośrednio do mieszkania (w tym z przyczyn ograniczeń architektoniczno-technicznych) ponosi Kupujący.

2. Czas oczekiwania na meble:
-ADB meble 6-8 tyg.
-Zakor 6-8 tyg.
-Belvia 8 tyg.
-Meble Matkowski 8 tyg.
-Angora Interior 3 tyg. (w przypadku mebli dostępnych; przy elementach niedostępnych salonokreśla czas oczekiwania)
-Meble tapicerowane 6-8 tyg.

3. Reklamacje
W przypadku zauważenia przez Klienta uszkodzenia mebli, usterkę należy zgłosić mailowo (adresy podane w zakładce „Kontakt”) na salon sprzedaży. W treści maila należy wpisać swojedane wraz z numerem kontaktowym, opis usterki oraz dołączyć zdjęcia.